در جست و جوی زمان ِ از دست رفته‌

هزار معبد به یکی شهر

من هیچ وقت کتاب ِ هفت جلدی ِ مارسل پروست را نخوانده‌ام. فقط روایت ِ خودم را مینویسم از هرآنچه که میبینم، میخوانم، میشنوم و احساس میکنم...بهتر بگویم هرآنچه در ظرف ِ زمانم میریزم...
اینجا در جست و جوی زمان ِ از دست رفته‌ی خویشم...

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۲۱
    ۶-
  • ۰۱/۰۲/۲۱
    ۵-
  • ۰۱/۰۲/۱۷
    ۴-
  • ۰۱/۰۲/۱۷
    ۳-
  • ۰۱/۰۲/۱۶
    ۲-
  • ۰۱/۰۲/۱۶
    ۱-
شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱ ق.ظ

۳-

امروز با یکی از آدمای که تو رشته‌ی من اکسپرت هست صحبت کردم و خیلی خیلی ازش یادگرفتم. انقدر ذوق زده شدم که الان حال الف رو درک میکنم وقتی میگه از فیدبک گرفتن خوشم میاد. اینکه با اعتماد به نفس از مسیرم از چیزهایی که بلدم و چیزهایی که بلد نیستم حرف میزدم هم برای خودم حس شگفت انگیز و جذابی بود. اینکه با اعتماد به نفس تمام میگفتم من Leraning mindset دارم و Fixed mindset نیستم متوجه میشدم خودم چقدر به این جمله اعتقاد دارم.

باید بیشتر بخونم. خیلی بیشتر. بیشتر بشنوم. بیشتر دقت کنم. 

۰۱/۰۲/۱۷
پ ـ